بررسی لپ‎ تاپ HP ZBOOK 17 G4


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 مهر 1400
بازدید : 310
نویسنده : احمد

نمایشگری که در لپ‌ تاپ استوک HP ZBOOK 17 G4 استفاده شده، از نوع IPS با سایز 17.3 اینچ می باشد، دقت این نمایشگر FHD می باشد و با بهره مندی از تکنولوژی HP DreamColor با تولید توناژ رنگ Adobe RGB و sRGB صد درصد و تنوع 1.7 میلیارد رنک، تصویر استانداردی را به کاربر نمایش می‌ دهد.

لپ‌ تاپ ZBook 17 G4 محصولی از برند HP است. این لپ‌ تاپ دارای سخت‌ افزار قدرتمندی است که آن را با قوی‌ ترین دسکتاپ‌ های روز معادل می‌ کند. شرکت HP در طراحی ZBook 17 G4  سعی کرده قوی‌ ترین قطعات موجود را به کار بگیرد تا کاربر احساس کند همواره یک کامپیوتر صنعتی قوی را با خود حمل می‌کند. پردازنده‌ ی به کار رفته در این لپ‌ تاپ مدل Core i7-7820HQ است که یکی از قوی‌ ترین پردازنده‌ های نسل هفتم اینتل به شمار می‌آید، همچنین 32 گیگابایت رم DDR4 در لپ‌ تاپ HP ZBook 17 G4 به کار رفته است و حافظه‌ ی اصلی این لپ‌ تاپ برای ذخیره‌ سازی یک ترابایت از نوع HDD به همراه 256G SSD می باشد تا اجرای نرم‌ افزار ها و بوت شدن سیستم عامل با سرعت بسیار زیادی انجام پذیرد. کارت گارفیک Quadro P4000 شرکت NVIDIA که از 8 گیگابایت حافظه‌ ی اختصاصی بهره می‌ برد، جنبه‌ ی دیگری از قدرت این محصول را به نمایش می‌ گذارد.

شرکت HP برای ZBook 17 G4  از یک کیبورد کامل استفاده کرده و بخش Number Pad را هم درون کیبورد گنجانده‌ است. برای کلید های کیبورد، از نور پس‌ زمینه استفاده شده تا در تاریکی شب هم بتوانید بر کلید ها تسلط داشته‌ باشید.

 نمایشگری که در لپ‌ تاپ HP ZBOOK 17 G4 استفاده شده، از نوع IPS یکی از پنل های مورد استفاده در تلویزیون می باشد که از مزایای آن می توان به، کنتراست بالا، ارائه رنگ های با کیفیت و  زاویه دید گسترده اشاره کرد

">IPS با سایز 17.3 اینچ می باشد، دقت این نمایشگر FHD می باشد و با بهره مندی از تکنولوژی HP DreamColor با تولید توناژ رنگ Adobe برای ایجاد تصویر در تلویزیون و مانیتورها، تمام رنگ‌ها از ترکیب سه رنگ قرمز، سبز و  آبی  ایجاد میگردند. با ترکیب رنگهای یادشده که به آن‌ها رنگهای ابتدایی می‌گویند، رنگهای دیگر یا ثانویه  تولید می‌شود.">RGB و sRGB صد درصد و تنوع 1.7 میلیارد رنک، تصویر استانداردی را به کاربر نمایش می‌ دهد.





:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: برچسب‌ها: لپ تاپ استوک گیمینگ , لپتاپ استوک اروپایی , لپ تاپ استوک با کیفیت , لپ تاپ استوک پرداخت در محل , لپ تاپ استوک تایوانی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com